So busy, so busy

on 3/27/12. Filed under: , , , , ,

Tik daudz kā ir noticis pa šo laiku, ka pat nezinu ar ko sākt...

Nu jā, to ka šuju, to laikam ir  pamanijis ikkatrs, kurš iegriezies šajā blogā. Janvārī beidzot atvēru savu etsy bodīti  un jāsaka, ka neslikti iet priekš tā cik esmu izdarījusi un cik ilgi tur esmu! Un svētdiena bija īpaša diena... izlase, kurā tika iekļauts mans  darbs, nokļuva pirmajā lapā! OHOHOHOH.... nedomāju, ka pirmās lapas spēks ir tik liels! Iekļauto un vēlvienu darbu nopirka!!!! Šīs sajūtas ir neaprakstāmas! Sākumā apjukums un pēc tam nesaprašana ko darīt un tad tāds gandarījums, ka ne tikai man patīk tas ko radu (te noderētu ģīmītis ar daudz daudz sirsniņām apkārt ;)) ).

Te varat papriecāties par visu izlasi un kā tas izskatījās uz pirmās lapas:




Mans darbs ir pirmajā rindā trešā bildīte. Apburošā Marta ar manu džinsu jaciņu. ;)) Vēljoprojām nespēju beigt jūsmot ;))) 
Ja kādam ir vēlme iegādāties kaut ko, tad saku, ka cenas ir draudzīgākas, ja jaut'privāti. Diemžēl visas komisijas un citas ar etsy saistītās izmaksas to visu sadārdzina. 

Tādi nu mani pēdējā laika jaunumi. Vēl joprojām krāju overlokam, lai varētu šūt super plāno trikotāžu. 

Saldus sapņus vai labrīt! :)) 




No Responses to So busy, so busy

Leave a Reply