Vajadzētu domu pierakstītāju

on 11/2/11. Filed under: , , , ,

Pēdējo gadu cīnos ar lielu enerģijas trūkumu, kas nu galīgi nav raksturīgi man. Tāpēc arī ar to rakstīšanu pašvaki. Ir domas pilna galva, bet kad tieku līdz rakstīšanai, tad nejēdzu teikumu salikt kopā, tad nu iedomājos, ka vajadzētu tādu brīnumu, kā "es iedomājos un tas tiek uzrakstīts tur kur es to vēlos" :D gan jau kaut kad tālā nākotnē tā arī būs. Gribēju uzrakstīt par 22.oktobri, kad biju Ogrē pie draudzenes uz profesionālās kosmētikas salona-veikala atvēršanu, bet divreiz pieķeroties rakstīšanai tālāk par virsrakstu netiku... nometu. Tā vēl divus vakarus piesēdos ar domu, ka nu rakstīšu, jo tik daudz kas ir noticis ar ko gribētos padalīties, pasēdēju, padomāju, aizgāju gulēt... 
Tad nu šodien pabeidzot džinsenes nr3 nodomāju, nu tak saņemies un uzraksti kaut rindiņu un padalies ar pēdējo veikumu! :) 

                                                 




Ir vēl divas, bet šitās man visslabāk patīk :) Protams pa šo laiku ir vēl daudz kas sadarīts, kā piemēram dzīvokļa pārkārtošana :D Kā rezultātā ieguvu darbistabu + dēlam spēļistabu vienaa. 

Pēdējās dienas esmu aizrāvusies ar http://www.etsy.com . Esmu atvērusi arī bodīti savu, bet pagaidām tur neko netirgoju, šobrīd tik izostu gaisu un cītīgi pētu tā iespējas. Secinājums ir viens - darba un laiku tur ir jāiegulda OJ OJ OJ... 

Labs i', šodien pietiek, tā teikt, piespiedu sevi uzrakstīt rindiņu, tad nevar apklust :) 




No Responses to Vajadzētu domu pierakstītāju

Leave a Reply